Uppdatering!

For dalig uppdatering pa sista tiden, i know. Och for dalig uppdatering med bilder men nu jaklar ska ni fa hora och se vad som har hant pa sista tiden!

Jag har flyttat in i ett hus med tva underbara killar. Grant & Dave. Japp, jag ar ensam tjej men det gor mig ingenting alls. Killarna ar hur snalla som helst och huset ar helt awesome! Stort och fint hus, jag har mig ett eget rum vilket kanns skont som fan. Lite privacy som man inte har haft pa lange. Sydney i 4 manader med sara och tessan i en etta (vilket dock fungerade valdigt bra, men anda..) sedan en van med tjejerna i en manad for att sedan ga over till hostel i tva veckor med 5 andra okanda personer i samma rum. Sa det kanns otroligt skont med ett eget kryp in!

Stort vardagsrum med storbildstv och playstation, fint kok osv! Inte nog med det sa har vi en egen pool och vollyboll plan ute pa tomten. Jag ar lycklig! For att gora det annu smarrigare sa har bada killarna motorcykel, sa de har lovat att ta mig pa en tur nagon dag OCH en av grabbarna har en bat! Sa igar akte vi ut pa havet ett gang, hur kul som helst! Snorklade och bara njot. Verkligen en av de basta dagarna jag har haft i australien an sa lange!

For allt detta sa betalar jag 90 dollar i veckan. I sydney betalade jag 200 dollar i veckan. Aningen billigare, aningen battre ocksa for den delen. Det ar till och med billigare an att leva pa hostel.

Jobbet gar bra, men jag borjar trottna lite pa att jobba arslet av mig varje kvall. En kvall ledig i veckan. Aven fast jag ar ledig pa dagarna sa ligger ju anda stressen i att jag ska ga till jobbet hela tiden. Ska nog forsoka kolla lite pa dagsjobb istallet. Skont att jobba for att sedan komma hem och kunna slappna av ordentligt.

Tankte bjuda pa lite bilder ifran roadtripen igen. Har ju inte riktigt hunnit med att visa allt. Jag vet inte om jag har berattat men vi har ju surfat och haft oss en del. Hur kul som helst! Jag ar fortfarande ingen hejjare men kul som sjutton ar det! Blir nog dock inte sa mycket surf har i Cairns, inte sa bra vagor runt omkring har. Tyvarr..

Bilder pa huset kommer att komma upp inom kort, och bilderna ifran trippen med baten som vi hade igar. Kan verkligen inte hitta min kamera, men den maste ju vara har nagonstans.. Sa hall ut gott folk! :)



Har surfade vi i Surfers Paradise, forsokte att inte bry oss om skylten allt for mycket ;)



Bradan och jag



Bradan och Tessan



Utekvall i Byron Bay



Surfers Paradise, a lovley city



Det kanns konstigt att veta att mina tjejer inte ar i samma land som mig langre, nu ar de hemma i Svea-rike igen. Jag hoppas verkligen jag kommer fortsatta att ha det lika bra som jag har haft det med dessa filurer. Jag saknar the 3 wise monkeys!

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh så trevlig du ser ut att ha det, men stanna inte för länge. nu är det sprudlande vår här hemma i sveadala.. mycket mysigt och upppigande! Saknar dig dock men är så stolt över dig! Själv känner mig sig ensam när man är ensam hemma för en dag! :) Puss älsklingen

2009-04-14 @ 12:37:40
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Peter

Ibland vill man bara slå dig för du verkar ha det så nice! Men det är alltid lika skoj att läsa! Hoppas du har det grymt!



Kram

/Peter

2009-04-17 @ 19:42:08
URL: http://pd-pan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0