tick tack

Dagarna bara flyger horreni..

Beth lamnade mig for kanada for cirkus en manad sedan. Natasha for Tyskland. Och imorgon aker min alldeles basta SJ tillbaka till irland.. Usch, jag vill inte alls! Narbh och SJ ar tva tjejer jag verkligen har fastnat for. Alltid grymt kul tillsammans, de ar sa jakla underbara och mysiga tjejer sa jag vet inte vad. De tar verkligen fram det basta i alla manniskor och tanker gott om alla. Tacka gudarna att Narbhla fortfarande ar kvar, vet inte vad jag skulle gora annars..

Sa, de senaste dagarna har gatt at till att umgas med brudarna sa mycket som mojligt for att gora de sista dagarna for SJ minnesfulla! :) Vi har festat som galningar, hyrt bil och akt pa utflyckter, lunch och mys, dvdkvall och se lite mer fest. Massvis med bra dagar!

Jag har det sa bra, sa bra, sa bra.
Och ni som inte visste; LINNI KOMMER STA PA CAIRNS FLYGPLATS DEN 29 OKTOBER 14.35!!!!
Det kan nog inte bli battre an sa.



Narbh & me :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilka coola tjejer! <3

2009-08-09 @ 19:47:48
Postat av: Linnéa

Ingenting slår att jag kommer ner, fy faan va bra vi kommer att få tillsammans baby. Det är fan snart <3

2009-08-24 @ 13:33:04
Postat av: Sofia

What about lite update? Snart en månad sedan ju!

2009-09-04 @ 10:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0