ja ma jag leva

Och vips, sa va man inte tonaring langre! Vad tiden bara flyger horreni... Fyllde ju just 15 och kom till australien for 3 veckor sen?

Australien har varit mitt hem i 9 manader nu, herregud! och trottnat har jag inte gjort an heller. Att basta vannen kommer i oktober gor ju saken annu annu battre. Min fodelsedag ska firas med underbara vanner, vi ska spela vollyboll vid esplanaden hela dagen och dricka oss roliga i kroppen. Sen ikvall blire BONKERS! haha

Onskar dock jag kunde fa en grattis kram av farmor sa himla mycket!! Idag saknar jag henne mest.


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis söta, fina Amanda! Önskar att jag kunde vara där och fira med dig, dansa hela natten lång! Att veta att du har det bra, det känns bra :D Puss!

2009-07-30 @ 11:06:24
URL: http://sarawenger.blogg.se/
Postat av: Papi

Grattis Grattis stora tjejen nu, Äskar dej & saknar dej.

2009-07-30 @ 17:38:24
Postat av: Linnéa

I oktober smäller det, ser ut som att planet kommer gå av mot dig den 20 okt. Fan inte långt kvar nu. Hoppas din dag var grym, det är du värd.. GRATS BABY. Ses snart, älskar dig <3

2009-07-30 @ 21:19:25
URL: http://sveaaa.blogg.se/
Postat av: Anita

Ååå vad GLAD jag blev att få höra din röst... synd att ditt batteri var dåligt och att vi endast hann prata i 2 min. Jag ringer en annan gång. Förlåt att jag ringde en dag försent. Hoppas att du fick en UNDERBAR 20-årsdag. Ååå va kul att din bästa vän kommer till dig i oktober. Ha det så gott och ta väl hand om dig! Kärlek till Dig, kram anita.

2009-07-30 @ 22:52:15
Postat av: Anita

Ååå vad jag blev GLAD att höra din röst! Synd att ditt batteri tog slut så att vi endast hann prata i 2 min. Jag får ringa en annan gång. Förlåt att jag ringde en dag försent. Hoppas Du fick en UNDERBAR 20-årsdag. Ta hand om dig! Massor av KÄRLEK och LYCKA till Dig Amanda. Kram Anita

2009-07-30 @ 23:14:38
Postat av: Anita

Ja,ja... nu fick du nästan samma meddelande två gånger. D första kom inte med så jag trodde att något gick fel sååå jag skrev ett till...

2009-07-30 @ 23:20:49
Postat av: ida kusin :)

grattis kusin :)<3

2009-08-06 @ 22:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0