I'v got a feeling..

Jaha ni mina kara stalkers.. Da var man 20 ar pa riktigt med alla tidskillnader och sa vidare, och nu ar fodelsedagen over. Dagen startade precis perfekt, mina vanner ar sjukt underbara..

Beth hade googlat upp "ja ma hon leva" pa internet och hittat den svenska variationen, sa jag fick mig min fodelsedagssang som det brukar vara direkt pa morgonen. Kom ut pa verandan dar tjejerna stod och framfor mig hade de jordgubbar och champange, frukost redo och en liten liten chocklad tarta med ett levande ljus. "You always need to blow a candle on your birthday" - hur underbara ar dem inte?

Dock sa regnade det frammot eftermiddagen da vi hade planer pa vollyboll, vilket blev installt. Trist trist! Blev istallet lunch med narmsta vannerna och lite vin. Svangde forbi jobbet och fick lite gratis cocktails, hem igen for lite fix o trix, smink och sant sedan sagta men sakert in i dimman..

Kan ha varit den basta kvallen ute nagonsin, sa sjukt kul! Och ja, vi var lika fulla och roliga i kroppen som vi ser ut pa bilderna, om inte varre.. Great night!



SJ, jag, Jen och Donna. Champangfrukost! :)



Narbhla, Katie, jag och SJ. Ready to party!



Snyggare vanner far man leta efter!



Grabbarna var pa plats!



Torsdag och Ladiesnight - gratis champange!



Iv got a feeling that tonight's gonna be a good night!



Mina favorit-tjejer!



Ja, mer an kul hade vi!



Upp pa scenen, jaaaaa da!



Skrattade konstant hela natten. Ni fattar poangen, min fodelsedag var GULD!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Drömmen alltså! Det var du värd.

2009-08-01 @ 13:47:01
Postat av: Anonym

Önskar att jag kunde upplevt din dag med dig! :) Förhoppningsvis ses vi snart.. jag har kikat på lite resor och så jäklarns dyrt är det inte tycker jag! Puss på dig

2009-08-04 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0