Just keep on smiling

NEWS

- Jag flyttar in i ett nytt hus imorgon!!
Dar mina underbara tjejer bor. Beth, Katie, SaraJane & Nora. Basta tjejerna, kunde ju inte blir battre.


- Vadret har ar TOPPEN!
Rundturer i berg och dalar, strander och klippor. Jag alskar Cairns!!

- Papper ar klara, jag stannar annu ett ar. 
Alltsa hemfard 27 oktober 2010, jag kan inte gora annat an le..

- Linni kommer till mig i oktober!
Visst darling?

- Maria kommer till mig i februari!
Visst darling?

- Jag har fjarilar i magen konstant nu for tiden.
hihihi....




Jag kan inte vara annat an nojd. Supernojd och glad. Jag mar sa himla bra!!

Papi & familj... kom och halsa pa mig over jul eller nagot kul??

Kommentarer
Postat av: Victoria

Din lilla skithög!!! Jag längtar ju efter dig!! Ett år till!!!! Jaja, jag e glad för din skull! Passa på och njut!! Älskar dig!

2009-06-26 @ 13:18:35
Postat av: amanda

Kom hit da Vicke!! Jag saknar ju dig med. Hela familjen borde komma hit pa en semester :) alskar dig!

2009-06-26 @ 14:00:55
Postat av: Peter

flämt Amanda!

Fjärilar i magen? DETALJER!

2009-06-29 @ 00:41:16
URL: http://pd-pan.blogspot.com
Postat av: Nina

MENFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN JAG VILL OCKSÅ HÄLSA PÅÅÅ. DIN LILLA PANDA! Linni kanske inte vill åka själv? ;P

hör av dig!

2009-07-15 @ 22:06:26
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: amanda

MEN KOM DA NINA! du ar meeeeeeeeeeeeeer an valkommen ackelhog ;)

2009-07-30 @ 00:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0