updates

okej alla.. sorry for dalig uppdatering! igen..

Jag har inget internet langre, det till att borja med. Har flyttat ut ur huset for ca 2 veckor sedan, flyttat in i ett nytt hus som jag i stort satt hatar.. ett "share house" sa jag delar det med massa frammande manniskor. De flesta kineser or whatever.. inte direkt min "stil" av folk men jag behovde nagonstans att sova :) Jag flyttar ut dar om en vecka eller tva, sa det ar bara tillfalligt.  Men i alla fall.. inget internet sa det ar darfor jag har varit sa dalig pa detta med inlagg och facebook ni vet. Sla garna en pling, familj o vanner, om ni vill veta mer nar jag inte ar vid datorn :)

Jag har provjobbat for en annan resturang.. jag tanker inte lamna villa romana, jag gillar det stallet.. mer ett extrajobb som servitris for lunch och sadar. Jag fick jobbet, vet inte om jag kommer ta det dock. En valdigt fin resturnang, perfekt lage och allt men jag gillar inte folket som jobbar dar. Vi far se hur jag gor.

Vet inte riktigt vad mer jag kan beratta for er mina underbara stalkers.. forutom att jag stannar annu ett ar! Sa ni kommer inte se mitt snygga nylla pa ett tag till. Om ni saknar mig for mycket far ni helt enkelt ta er hit, och ni ar mer an valkomna :) 

Saknar er och alskar er.
PUSS 

Kommentarer
Postat av: Papi

Får väl kolla upp vad det kostar att åka dit då :) Älskar dej & är hur stolt som helst över dej !!!!!!

2009-06-16 @ 13:54:32
Postat av: Nina

älskling, så stolt jag blir!!! vad skulle du säga om jag kom ner i början på nästa år? typ jan-feb eller något sådant? :) jag saknar dig!

2009-06-18 @ 10:02:15
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fyfan vad nice, Amanda. Live the dream lite från mig också!

2009-06-18 @ 18:39:34
Postat av: amanda

Nina!! jag skulle bli sjukt glad om du kom hit! du ar meeeer an valkommen! kom kom kom! :D



Sofia far ocksa komma, och papi med saklart :D

2009-06-19 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0