Cairns

Lite mer uppdateringar fran dagarna i Cairns. Jag saknar Tessan och Sara, jattemycket. Och dagen igar var inte den basta starten direkt. Jag har aldrig kannt mig sa ensam i hela mitt liv. Ett valdigt litet hostel, dar alla redan kanner alla och jag kom in i ett TOMT rum. Jag delar alltsa inte rum med nagon, vilken manga tror ska vara valdigt skont, men inte sahar. Delar man rum med nagon/nagra sa far man kontakt med nya manniskor och far nya vanner pa en gang. But nope.

Jag spenderade i alla fall dagen med att ga runt i Cairns och bara njuta. Lamnade ut lite CVn och hoppas pa jobb pa en resturang langst vattnet. Efter att ha gatt runt i 4 h kom jag tillbaka till hostelet och kande mig fortfarande sadar pinsamt ensam. Fortfarande ingen i rummet. Sedan hande nagonting och sa satt jag dar ute och pratade helt plotsligt med hur manga som helst, gick vidare med ut pa krogen och kakade lite gratis mat.. Traffade en supersot tjej som jag har hangt med hela dagen idag. Lucy fran USA. Hon jobbar har i cairns pa en bat och letar ocksa boende, sa vi ska val forsoka leta lite tillsammans om det ar mojligt. Sa nu kanns allt faktiskt bra igen. Cairns ar underbart och jag ar glad att jag inte greps av for mycket panik och akte hem. :)

Nastan lite for varmt dock.. 35 grader i skuggan idag. Holl pa att smalta bort vid lagunen :)
Vi hors snart igen, hall tummarna for mig med jobb & boende nu! kraaam

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du ser allt ordnar sig...du fixar detta men om du tröttnar på Caims så är du välkommen hem :)

2009-03-22 @ 09:13:32
Postat av: Ida

Du klarar det här babe! Önskar att jag kunde vara där med dej nu, men det får vi ta i sommar:D Ha det bäst älskling, pusss!

2009-03-22 @ 17:59:44
Postat av: Linnéa

Du gör mig så stolt gumman, ingen skulle klara av det du gör bättre än du. älskar dig

2009-03-22 @ 19:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0