jobb jobb jobb

Intervjuen gick bra och jag fick provjobba samma kvall.. vilket inte slutade lika bra. Tror jag. Valdigt skumma och falska manniskor som jobbar dar.. Hur som helst. Jag fick all information pa 2 minuter, bara babbel rakt av, sedan fragor hon mig om jag har nagra fragor. "Ehmn.. nae? Eller det var ratt mycket information pa en gang." Sedan var det bara att satta igang. Ta bestallningar, kunna alla bordsnummer, servera dricka och plocka undan efter gasterna. Jag gjorde mitt basta och nar jag val tyckte att det borjade flyta pa ratt bra sager dem "Okey, i think we are done for tonight. You can go home now" Efter en och en halv timme. Jahapp. Bara det och inget mer. Inget "vi ringer", inget "tyvarr du fick inte jobbet" eller "du fick jobbet". Sa jag antar att jag inte fick det.

Men jag hanger inte lapp for det! Manniskorna dar verkade sa himla falska anda, inte riktigt ett stalle som jag skulle vilja jobba pa. Men jobb ar ju anda ett jobb. Jag ska i alla fall provjobba pa en annan resturang pa torsdag, kanske det gar battre! :)

Jag har i alla fall traffat manga nya skona manniskor, sa jag har det bra.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0