Uppdates

Det borjar val bli varmare for er dar hemma i sverige nu, for har borjar det minsann bli kallare. Fast jag har det fortfarande varmare an er, haha! Natterna borjar kannas riktigt ruskiga ibland, jag ar glad att jag packade med mig skinnjackan! Den kommer till anvanding ibland i alla fall! :)

Lite uppdates kanske ar pa tiden.. Jag letar for fullt for ett nytt boende, men jag vill inte!! Inte alls, men ar tvungen att flytta ut. Paret som vi hyr huset fran ska salja kaken, sa vi maste vara ute innan den 10:e juni. Dave planerar att resa runt europa i januari sa han ska flytta hem en liten svang for att spara ihop pengar. Grant har forlorat sitt jobb (ekonomin ar inte den basta har heller) sa han ska ocksa flytta hem till han hittar sig nagot nytt stabilt. Sa nu ska jag forsoka hitta nya flatmates.. vill inte, men jaja. Kan ju fortfarande hanga aven fast man inte bor ihop. Hall tummarna pa att jag hittar nagot nytt, lika najs.


Jag har haft otroligt jobbiga drommar de senaste 4 natterna. 4 natter i rad. Jag ar helt plotsligt hemma i Sverige igen, och har ingen som helst aning om hur jag kom hem igen. Som att tiden bara rann ivag. Har panik over att jag vill vara i australien. Inga pengar till en ny biljett tillbaka och vips sa har jag inget visum langre. Panik-attack. Jag har exakt 5 manader kvar pa mitt visum, sa det ar ingen panik annu. Borjar dock smida planer pa om jag ska skaffa mig ett second visa och stanna annu ett ar........


Kommentarer
Postat av: Papi

Va inte komma hem ? :) Då får vi väl ta oss dit om du stannar 1 år till.... Klart du ska va kvar om du känner så, passa på när du är ute och reser...även fast du är saknad...Älskar dej

2009-05-26 @ 18:27:59
Postat av: Anonym

Börja kolla upp visumet snart gumman om du vill stanna, har hört att det är förjävla svårt att förnya/få ett nytt. men själv hoppas jag att du kommer hem :D hehe.. för jag saknar dig så enoooormt! <3

2009-05-26 @ 20:11:01
Postat av: amanda

Ja, papi! Ni far komma hit istallet! :):) Det vore ju det ultimata! For jag saknar er grymt mycket, men vill anda inte aka hem. Otroligt jobbig kansla.. alskar er!

2009-05-27 @ 05:06:01
URL: http://amandarangemo.blogg.se/
Postat av: Nat

Oj glömde skriva dit mitt namn på inlägget innan :D Saknar verkligen dig gumman, men om du ska stanna så hoppas jag verkligen för din skull att du får ett andra visa! Älskar dig! <3

2009-05-27 @ 20:18:02
Postat av: Mami

Ja du Amanda!!! Hur ska vi kunna vänta ett år till??? Jo de gör vi om du vill stanna så klart!! Älskar dig!! Puss

2009-05-27 @ 20:53:15
Postat av: amanda

My pat! Saknar dig sa enormt! Har traffat en tjej fran Canada som paminner sa himla mycket om dig! Tokig, sprallig glad tjej som vill alla val och har kul med alla. Oj, vad jag saknar dig! Alskar dig vannen! Du far komma hit efter asa! ;)



Mami och papi, haha! Jag saknar dig jattemycket med Vicke! Hela familjen! Vore sa himla guld om ni kom hit istallet :) Hoppas du hade varldens basta fodelsedag! Puss!!

2009-05-28 @ 02:58:29
URL: http://amandarangemo.blogg.se/
Postat av: Linnéa

gråt i halsen, fan.. jag behöver dig vännen. Ingen kommer någonsin kunna vara samma stöd för mig som du. Blir galen.. vill träffa dig nu nu nu. <3

2009-06-02 @ 21:44:43
URL: http://sveaaa.blogg.se/
Postat av: Nina

Gumman!! Det var alldeles för länge sedan jag skrev här och har läst igenom det jag missat! :) Även inlägget om ditt "i valet och kvalet.." så att säga! Man amanda, jag säger bara en sak, oavsett hur mycket vi alla saknar dig så är det här någonting du ska passa på att göra nu.. jag menar, om du börjar med att bestämma dig för att stanna ett år till, så är det ju igen som hindrar dig från att komma hem efter ett halvår? :) Passa på och njut! Vi finns alltid kvar! Men om du beslutar för att stanna så kan du räkna med mig på besök! ;) Love you forever friendie!

2009-06-13 @ 16:11:06
URL: http://ninaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0