Groooooooove my moo

Townsville och Groovin in the moo var helt fantastiskt! Den basta helgen jag har varit med om i hela mitt liv!! Jag har aldrig skrattat, dansat, babblat med frammande manniskor, druckit sa mycket alkohol, sovit sa lite, skrikigt eller sjungt sa mycket inom 72 timmar nagonsin.

13 000 manniskor pa plats. Galna manniskor & galna outfits overallt. Tva stora scener. Tva party/dans talt. Grymma band och dj's. 24 timmar underbart drag! Utover detta sa var vi ett grymt gang som hangde ihop. Fest + utgang fredag, Groovin the moo lordag, GRYM fest + utgang sondag. Aldrig haft en trottare mandag, haha. Men absolut vart det!



























The living end!!

Kommentarer
Postat av: farmor

Det där verkar ju festligt, kan tänka mig va trött du måst va på måndagen. Snygg klänning passar dig perfekt.var rädd om dig. Kramar i massor.

2009-05-07 @ 20:41:50
Postat av: Linnéa

Jag kommer älskling

2009-05-09 @ 10:51:36
URL: http://sveaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0