hej hej hej

herregud.. kollade precis pa statistiken pa mina besokare. Ni kikar ju in varje dag och jag uppdaterar ALDRIG! Maste erkanna att jag tyckte aningen synd om er. Hmm, vet inte om det ar sa himla mycket att beratta bara.

Same same varje dag! Donna drar snart vidare till Brisbane, kommer sakna tjejen ma jag saga. Annars ere jobb, fest och stek som vanligt! Skulle kunna beratta att jag har gatt runt med ett rott oga i nastan tva veckors tid. Vaknade upp en dag med en rod flack i vanstra ogat. Ohoj da, vad kan detta vara? Gick till optikern och det var ett "blamarke" i ogat som orsakars fran blodtryck. Sa det kan alltsa vara fran hosta, nysningar eller solbranna.. antar att det var solbranna da jag brannt mig ganska rejalt nagra dagar innan flacken dok upp.. Men nu ar den nastan borta! :) sag riktigt laskig ut dar i nagra dagar.. solen ar bra stark har nere!

Sen vet val alla att LINNI kommer vara har imorgon!!!!!! Jag ar sa sjukt taggad, kommer bli grymt!

Detta ar en bild pa mig och mina kara vannina Sophie. Tyckte att jag sag lillesyrran Ebba i mig riktigt mycket, eller vad sager ni?


Kommentarer
Postat av: Pappa Tony (Linnéas)

Nu får du skärpa dig bruden för nu har dottern landat och jag kommer följa er slaviskt ;)

Ta väl hand om varann

Kram

2009-10-30 @ 19:24:19
Postat av: Pappa Tony (Linnéas)

Har du inget skvaller? Eller tar Linnéa musten ur dig?

Sköt om er

2009-11-13 @ 21:25:33
Postat av: amanda

haha jag antar att linnea far sta for uppdateringen.. jag ar for lat helt enkelt.. uops, sorry ;) kan ju saga att vi har det hur bra som helst i alla fall och att jag ar sa glad att barney ar har med mig :)

2009-11-18 @ 02:34:58
Postat av: Ninken

hallå där din lille! nu är du snål med update!!

ville bara meddela att vi är precis i tid för bio och två dagars intensiv dejting nu du vet..

saknar dig!

2009-11-26 @ 03:22:26
URL: http://ninaek.blogg.se/
Postat av: Papi

Hmmm... var e uppdateringen??? Ser iof på fb att ni har det bra men alla har ju inte fb. Så.......

2009-12-03 @ 07:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0