Cheers

Okej. jag vet. nastan en manad sedan (kankse till och med mer) sedan jag uppdaterade. hmm..

Fulltid pa jobbet nu mera. 35 - 40 timmar i veckan, det gillar vi. Men trott blir man ocksa. Jag och Narbhla har flyttat in i varan alldeles egna underbara lagenhet sedan tva veckor tillbaka. 2a, Moblerad, AC, betlad TV och poolen sveper runt precis utanfor verandan. Betlar precis samma som i share houset vi bodde i innan. Guld guld, toppen toppen. Sedan kommer ju Linni om cirkus sadar 1,5 manad. Vi kommer bli en GRYM trio kan jag lova - cant wait.

vad mer kan jag beratta? tappar svenskan mer och mer. hej och ha. Har har man gatt runt och pratat engelska KONSTANT i 6 manader (sedan svenska tessan och sara akte hem till svea dvs) Kanns ganska pinsamt for att vara arlig. Tva norska tjejer kom in till jobbet ett tag sedan och borjade prata norska med mig. Kunde ju inte prata normalt, haha. helt fel gramatik och helt plotsligt slanger jag in "and i was like", "you know" etc etc. Meeeeen det ar ju bra ocksa, engelskan har forbattras 1000 ggr om och om igen.

Det borjar bli varmare igen, alltsa riktigt varmt. huuaa! Riktigt glad att vi har AC.
Hmm.. Jo en sak till kan jag beratta. JAG KAN INTE BOKA OM MIN HEMBILJETT! (Dem kan bara halla den ett ar) (parantes igen, jag har varit borta i 11 manader nu, gar inte tiden SJUKT fort?!) sa jag maste spara ihop till en ny. Men det ar ju toklugnt. Har ju ett helt aaar pa mig! wee, alskar australien. ingen hemlangtan over huvud taget. sorry. Men saknar alla er saklart!

Kan val bara saga att jag fortfarande alskar Cairns och alla manniskor har. Jag har det toppen helt enkelt. underbar lagenhet, underbar vanner, ett jobb som jag trivs mer och solen skiner och alkoholen smakar bra. Cheers!


Kommentarer
Postat av: Papi

Jättekul att du trivs så bra. Vi här hemma saknar dej såååå mycket... Men är glad för din skull att du trivs & lever livet down under. Kram / Pappa

2009-09-17 @ 07:21:43
Postat av: Sara

Amanda, är så glad att du har det bra där borta :)

2009-09-18 @ 01:16:25
Postat av: Sofia

DRÖMMEN!

2009-09-19 @ 09:56:22
Postat av: farmor

Älskade Amanda tänker Du inte komma hem till oss igen, eller...fast jag är ju glad att Du har det bra. Saknar Dig mer och mer.

2009-09-20 @ 19:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0